NBA

Discussion in 'Basketball' started by TacosandTequila, Jun 3, 2020.

  1. TacosandTequila

    TacosandTequila Administrator Staff Member FCN Regular

    NBA is FINALLY coming back!! Who’s your team? Go Lakers!
     
  2. LAWLESSnCALI

    LAWLESSnCALI Chat Moderator Staff Member FCN Regular

    Go Jazz! :cool:
     
    DudeTotally likes this.
  3. TacosandTequila

    TacosandTequila Administrator Staff Member FCN Regular

  4. DudeTotally

    DudeTotally Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    27,367⛀
    I will have to settle for The Last Dance - Viva Los Toros who gladly took care of Jazz, oh twice! :p
     
  5. Hotcarter76

    Hotcarter76 Well-Known Member FCN Regular

    Nuggets
     
  6. Gujjuguy

    Gujjuguy Guest

    I'm a Lebron fan so, Go Lakers! :D
     
  7. witchygirl

    witchygirl Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    199,542⛀
    Kevin Durant... opps i mean Brooklyn Nets
     
    Dcdevon likes this.
  8. TacosandTequila

    TacosandTequila Administrator Staff Member FCN Regular

    I can’t stand KD lol
     
  9. RWBY_RP

    RWBY_RP Member FCN Regular

    Money:
    71⛀
    LET'S GO LAKERS we got this shit
     
  10. Hannah__-

    Hannah__- Guest

    This thread been slow for a while I see.. not anymore. I know it is not NBA, but March madness thoughts?
     
  11. LAWLESSnCALI

    LAWLESSnCALI Chat Moderator Staff Member FCN Regular

    Baylor manhandled Gonzaga... and... Utah Jazz STILL in 1st place in the NBA :cool:
     
    Hannah__- likes this.
  12. Hannah__-

    Hannah__- Guest

    I honestly wasn’t that surprised that Baylor won. Kinda wishing I took the time to make a bracket though.
     
  13. ShaylaBear

    ShaylaBear New Member

    Money:
    0⛀
    Go Miami Heat
     
  14. AmandaFlirty

    AmandaFlirty Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    29,464⛀
    KNICKS!!! We finally made playoffs after 8 years. Omg i love the game of basketball!!
     
    DudeTotally likes this.
  15. DudeTotally

    DudeTotally Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    27,367⛀
    Viva Derrick Rose!
     
    AmandaFlirty likes this.
  16. LAWLESSnCALI

    LAWLESSnCALI Chat Moderator Staff Member FCN Regular

    Jazz best record in the NBA :cool:
     
    DudeTotally likes this.
  17. Meg97x

    Meg97x Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    4,363⛀
    If the Lakers lose tonight, I am never watching basketball again. SMH
     
    That_guy_666 and pigheaded like this.
  18. That_guy_666

    That_guy_666 Guest

    A little late, but for next year, Celtics All Day!!
     
    Meg97x likes this.
  19. Meg97x

    Meg97x Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    4,363⛀
    Celtics just lost Kemba, I wouldn't get your hopes up! :p
     
  20. AmandaFlirty

    AmandaFlirty Well-Known Member FCN Regular

    Money:
    29,464⛀
    Pfft im a knick fan.
    Im waiting my whole life for hope haha
     
    Meg97x and That_guy_666 like this.

Share This Page