@TBig88M Dus ik vond een klein Nederlands boekje in een tweedehands boekhandel dat toebehoorde aan A. Planken is Planken een bekende Nederlandse achternaam? Het boek is geschreven door Nel Verschoor-Van Der Vlis en de titel is Loek Bergsma. Ik kan niet wachten, oké om het te lezen, het is een grote traktatie.
Download a meme app it will make the photo smaller is easier than to crop and so on I use the Meme Generator app to make my photos less than 1mb ... nice ride btw
@TBig88M Dus ik vond een klein Nederlands boekje in een tweedehands boekhandel dat toebehoorde aan A. Planken is Planken een bekende Nederlandse achternaam? Het boek is geschreven door Nel Verschoor-Van Der Vlis en de titel is Loek Bergsma. Ik kan niet wachten, oké om het te lezen, het is een grote traktatie.
Wow Super leuk. Ik ga zoeken naar de schrijver, want Verschoor en Van der Vlis zijn hele bekende achternamen. Zeker in de regio waar ik woon. Planken is een wat minder bekende naam maar de naam in de titel Loek, is echt oud Nederlands. Tegenwoordig wordt iedereen Delano of Thom genoemd.
Heb ik je trouwens wel eens verteld dat een oud tante van mij in Zuid Afrika heeft gewoond. Ze is waarschijnlijk 2 jaar geleden overleden, maar mijn moeder hoorde dat pas dit jaar.
De schrijfster (geboren 1909) komt uit Vlaardingen, dat is voor mij 30 minuten rijden met de auto. Na de oorlog en het bombardement op Rotterdam is Vlaardingen een soort buitenwijk van Rotterdam geworden. Je moet haar maar eens googelen, ze heeft ook boeken met titels die anno 2020 niet meer kunnen.